بحران اقتصادی در نشست رییس جمهوری فرانسه و رییس بانك مركزی اروپا بررسی شد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، هدف اصلی این دیدار در كاخ الیزه كه پشت درهایبسته انجام گرفت، رایزنی در باره نظام بودجه ای مصوب اروپایی و در نظرگرفتن رشد اقتصادی برای كشورهای عضو عنوان شده است.

این درحالی است كه رییس بانك مركزی اروپا به تازگی در واكنش به پیشنهاد اخیر اولاند در زمینه ضرورت در نظر گرفتن رشد اقتصادی برای كشورها همزمان با اجرای طرح های ریاضتی و انضباط بودجه ای، گفت: لازم است كه پیمان بودجه ای مصوب از سوی كشورهای عضو حوزه یورو، بازبینی و رشد اقتصادی نیز برای كشورهای عضو درنظرگرفته شود.

این دیدار درحالی صورت می گیرد كه اثرات بحران مالی همچنان در برخی شاخص ها و بخش های اقتصادی 17 كشور حوزه یورو ظرف هفته های اخیر شدت یافته كه بحران مالی دامنگیر بانك های اسپانیا از آن جمله است.

دراگی از طرفداران انضباط بودجه ای برای برون رفت از بحران كنونی، براین باور است كه اعضای یورو باید در زمینه بهبود شرایط همكاری ها از جمله در زمینه های تحقیقاتی، توسعه ای، آموزش و زیرساخت ها با یكدیگر همكاری سازنده ای داشته باشند.

دیدار الیزه در حالی انجام شد كه قرار است وزرای اقتصادی كشورهای عضو نیز كه از سوی مجامع بین المللی و برخی كشورها نیز برای یافتن راه حل بحران تحت فشار قرارگرفته اند، نشست دو روزه خود را 28 تیرماه در بروكسل آغاز خواهند كرد.

درهمین حال نیز كشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان در نشست اخیر چهارجانبه در رم، در زمینه اصل دستیابی یه یك طرح رشد اقتصادی مناسب، مشتمل بر یك درصد از تولید ناخالص داخلی هر كشور به توافق دست یافتند.

اروپام **1495**1516





:: برچسب‌ها: سقوط , حیوانات , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: